Založ si blog

Blog č. 25 – My Freddie, my love…

Keby som mala možnosť stretnúť sa s Freddiem… Myslím, že by sme ladili. K sebe by sme ladili. Ako duša k duši. Možno aj telo k telu, ale neviem. S Freddiem… By to bolo tak trochu… „riziko“. Ale išla by som do toho! Ak by bola šanca… Najväčšie riziko by ale bolo, že mi zlomí srdce. A odíde na turné po Amerike. Severnej… Alebo ešte horšie Latinskej… To by sa už nikdy nevrátil…

A ja by som ho čakala, v Petržalke na gauči… kúsala si do palca… raz do palca, raz do horalky, nervózna, že prečo Freddie nedvíha telefón a že v akej riti je zas… Kurník aj s chlapom…

Ktovie jak to mali s tou.. Viete kým, jak sa volala? Už viem. Mary. Mary Austin… Looov of maaaj laaaajf… ju líííív meee… Tá. Tá Mary.

Ktovie jak to mali, že… Čo sa jej napáčilo vlastne?! Ja nerozumiem inak… Dostala prsteň?! Dostala. Mala ho na ruke? Mala… Miloval ju? Miloval… A čo?! Že bol aj na chalanov? Tak ľahko zlomiť chlapcovi srdce?! Veď si vybral ju, nie?… Čo chcela? Nosím si prsteň, vydám sa, verím Freddiemu, varím Freddiemu, všetko dobre, nie?

Ale chyba bola asi tam, že… Freddie chodil na tie turné… Kamsi do riti… Och.. Hrozne výstižné, viac, ako som chcela pôvodne… Samé sa to píše, tento blog…. Najmojveru… Asi ju chápem. Prechádzala sa po byte, nie v Petržalke, ale tam, dakde na dakej „Avenue“, ci „Kings-Cross“, ci bodaj kde.. A kukala si tie seriály sama po večeroch. A to človeka nebaví… Samého kukať. A číhať, či nedajú náhodou aj Freddieho, ako hrá na gitare sporo odetý na dákom pódiu….. Prsteň nestačil, skrátka…

Každopádne. Ja milujem Freddieho. Myslím, že ho poznám, aj keď on vraví, že si zachováva svoje tajomstvo. Že nikto nevie, kým je naozaj. Iba Mary…No neviem. Nemyslím si…Poznám Freddieho…

Akože, takto vám poviem. Za všetko zlé ja len Mary viním. Na chlapca sa vykašľala, no on len lásku hľadal… Kde sa dalo. Po javiskách, kde kade…. chudák. Jedine, že by to bolo naopak… On lásku a ona potom….. Asi.. Možno…

Taká pliaga tá choroba… Trikrát sa prežehnať, štyri cesnaky za seba zahodiť, a do všetkých kútov popľuť… Chudák. Chudáci všetci, celá tá rozpustilá éra 70tich rokov…..Ale oni len nechceli vojnu. Oni chceli mier, lásku. Veľa lásky asi, priliš veľa. Oni len chceli… Somebody to love… No vážne…

Anyways…

Freddieho by som milovala. Celým srdcom… Celou dušou. Mohol by mi spievať od haleluja, do Vianoc. Vlastne to ide ruka v ruke…Freddie…

Ľudia plní lásky odchádzajú. Plní talentu, života, iskry, chuti žiť. Bojovníci, oddaní, vášniví, milujúci, milovaní… Tí, ktorí to nevzdávajú……….. Ľudia plní života odchádzajú…. Život necháva týchto ľudí odísť… Kdežto tí jedovití, zlí, povrchní, zlodeji, kriminálnici a mafiáni… Dožívajú sa vysokého veku v plnom zdraví… Draví…

Všimli ste si to niekedy?………Láska asi okráda človeka o energiu.

Preto sú títo zlobci plní síl… Keď nemáš v sebe lásku, nemáš trápenie.

Kto sa netrápi žije dlhšie… Všetko dáva zmysel. Vždy.

Blog č. 31 – Vlády diktatúr

22.03.2024

Niekedy rozmýšľam, ktorý predmet v škole by mal byť taký ten „najdôležitejší“? Na čom by mali rodičia bazírovať? Aby decko nosilo jednotky…? Aby sa učilo? Je to matematika? Aby si vedelo zrátať veci dohromady a nebolo úplne vytreté v tomto svete? Alebo jazyk, aby vedelo utiecť, keď by bolo treba? Do Ameriky? Anglicka? Alebo kde treba, skrátka? [...]

Blog č. 30 – Prečo si neveríme?!… Čoho sa bojíme?!… Zlé už sa deje…

22.03.2024

A ja tu nechcem písať o politike, alebo čo… To nie.. Budú tie voľby prezidentské… A práve preto píšem, ale.. Nechcem písať o politike… Len možno o nás, že prečo sme takí akí sme a prečo… Nemáme k sebe samým dostatok úcty a rešpektu, lásky a uznania, aby sme si raz dovolili zdvihnúť ruku, otvoriť ústa [...]

Blog č. 29 – Calling to JC…

13.12.2023

Zvoní to.. A ja mám toho na srdci veľa. Celú záplavu myšlienok, slov, viet, sťažností, nepochopenia. Duša sa mi búri. Vrie to vo mne. A ja viem, že… Onedlho bude mať narodeniny. Viem, že toho má veľa, viem že… Je busy. Stále je busy.. A možno to nezdvihne a ja vôbec nebudem vedieť, čo si o tom celom myslí, ale musím.. Musím to [...]

Robert Kaliňák

Krúpa má podozrenie, že Kaliňák koná v záujme cudzích zbrojárskych spoločností

02.05.2024 16:19

Krúpa avizoval, že téma sa možno bude riešiť aj na budúcotýždňovom výbore.

Belgium EU Summit

Všetci nacionalisti sú 'skrytí brexiteri', ničia každú krajinu. Zobuďte sa Európania, odkázal Macron

02.05.2024 16:11

Prieskumy volebných preferencií vo Francúzsku nateraz vedie krajne pravicové Národné združenie.

Nożykova synagóga

V Poľsku zadržali 16-ročného chlapca v súvislosti s podpaľačským útokom na synagógu

02.05.2024 15:34

Motív útoku na jedinú synagógu vo Varšave, ktorá prežila druhú svetovú vojnu, je nejasný. Podozrivý totiž odmietol vypovedať.

vašečka, záborská

Vašečka a Záborská opäť idú proti transrodovým ľuďom. Život im chcú skomplikovať novým zákonom o rodnom čísle

02.05.2024 15:25

Ak zmeny prejdú v navrhovanej podobe, transrodoví ľudia nebudú môcť po absolvovaní tranzície zmeniť svoje rodné číslo tak, aby zodpovedalo ich novému pohlaviu.

allmarvellous

Everything is marvellous... Or maybe not...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 23660x
Priemerná čítanosť článkov: 763x

Autor blogu

Kategórie