Založ si blog

Blog č. 26 – S Freddiem na Pumpkin Latte PART 1

Čakám v kaviarni. Nenormálne sa teším. Splnil sa mi sen. Je to sen… Čakám v kaviarni na najlepšieho človeka, ktorého kedy táto zem na svojich pleciach nosila. Najlepšieho človeka, ktorý kedy nosil boxerské tenisky značky Adidas a chcel rozhodaj svet! We will rock you!… Príde Freddie.

Mám oblečené šaty značky Esmara /Lidl, kvalita za rozumnu cenu/. Vyzerám dobre. Pupok ma netlačí. Mám rúž. Voniam a som osprchovaná. Vlasy mám dobré. Sedím a čakám… A zrazu.. Otvoria sa dvere a on kráča rovno ku mne… Padá mi sánka. Padá mi z ruky pohár s vodou, ale ja ho zachytím lebo… Som pekná, nechcem sa obliať. A ide Freddie. Na hlave má šiltovku a blyšťavé slnečné okuliare. Usmieva sa na mňa. Je dneska „na tajno“. Aby nikto nevedel. Dnes je ten deň. Prehodíme reč. Naše duše sa zblížia a obidvaja si uvedomíme, že sa platonicky milujeme a že to tak už navždy zostane. Lebo.. Ja som vydatá a Freddie je… tak trochu „gone“ ale to nevadí…

Prichádza, ja vstávam, objímeme sa a dáme si pusu na obidve líca. Srdce mi búši v ľavom aj v pravom uchu. Trochu mi v obidvoch popiskuje… Musím sa upokojiť. Nič by som už nemala piť, inak sa naozaj oblejem a to bude zlé. Zlé a trápne a Freddie si bude myslieť, že nikdy nemal príjsť, začne sa nervózne obzerať okolo svojich pliec a pozerať na hodinky, keby nejaké nosil.. Alebo aspoň na potítko.. A… Niečo si vymyslí, aby tu nemusel sedieť so mnou, keď mi nervózne šklbe kútikmi úst….

Dáva si dole okuliare aj čiapku. Asi mu je jedno, že ho vidia. Je mu to jedno, lebo tu sedíme len my dvaja. Začnem hovoriť po anglicky, že je to „greatest honor“ tu s ním „sit“ a že som neuviriteľne rada, že si našiel na mňa čas „to talk and to get to know him better“… A on zrazu len mávne rukou, že kľudne aj po slovensky. Je to v pohode. Teším sa. Slovenčina je môj rodný jazyk. Netreba vyslovovať váhavé gramaticky zle upravené anglické vety teda. Som rada.

Freddie sa na mňa neuveriteľne mäkko usmieva. Celý je hrozne…Milý, sála z neho dobro, peknota a… „Ako sa máš?“, pýta sa.

„Oooch“, odpovedám. Bože, ja som fakt doňho… „Tááák, všelijak. Čo ti poviem… Malá si robí čo chce, muž tiež.. Také.. Dáke obdobie o ničom… Ehm“, šúcham si spánky.

„A ty?.. Teda, ak to nie je blbé, alebo ták.. Že.. Ehm…“, pichá ma v ľavom boku…Strašna krava som.

„Jááj že som už… Po? Myslíš? Smrť a toto? Jeej, niééé..To si nerob starosti. To v pohode všetko prebehlo… To predtým peklo, ale potom už.. Teraz super, fakt, všetko super“, odpovedá a usmieva sa ešte žiarivejšie. Usmieva sa ani ruku si pred ústa nekladie. Som strašne rada. Že si úsmev nezakrýva a že sa má naozaj fajn…

„Takže je to pravda, že?.. Ehm, prepáč, ja len že…“

„Či je to pravda? Hej jasné… Krásne to tam je.. Anjeli, Ježiško… Strašne veľa piva“, povie a nahlas sa rozosmejeme. „Ale.. fajčiť nesmieš.“

„To faáákt?“, pýtam sa. To by mohli povoliť podľa mňa… Nie je to už… Jedno?.. Ehm.. Nelogické…

„Hej, úplne vážne. To zakázali… Pravda ale je, že tam nikto ani nemá chuť. Vieš… nenervačíš sa… Pohodička celý deň“, hovorí.

Blog č. 31 – Vlády diktatúr

22.03.2024

Niekedy rozmýšľam, ktorý predmet v škole by mal byť taký ten „najdôležitejší“? Na čom by mali rodičia bazírovať? Aby decko nosilo jednotky…? Aby sa učilo? Je to matematika? Aby si vedelo zrátať veci dohromady a nebolo úplne vytreté v tomto svete? Alebo jazyk, aby vedelo utiecť, keď by bolo treba? Do Ameriky? Anglicka? Alebo kde treba, skrátka? [...]

Blog č. 30 – Prečo si neveríme?!… Čoho sa bojíme?!… Zlé už sa deje…

22.03.2024

A ja tu nechcem písať o politike, alebo čo… To nie.. Budú tie voľby prezidentské… A práve preto píšem, ale.. Nechcem písať o politike… Len možno o nás, že prečo sme takí akí sme a prečo… Nemáme k sebe samým dostatok úcty a rešpektu, lásky a uznania, aby sme si raz dovolili zdvihnúť ruku, otvoriť ústa [...]

Blog č. 29 – Calling to JC…

13.12.2023

Zvoní to.. A ja mám toho na srdci veľa. Celú záplavu myšlienok, slov, viet, sťažností, nepochopenia. Duša sa mi búri. Vrie to vo mne. A ja viem, že… Onedlho bude mať narodeniny. Viem, že toho má veľa, viem že… Je busy. Stále je busy.. A možno to nezdvihne a ja vôbec nebudem vedieť, čo si o tom celom myslí, ale musím.. Musím to [...]

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

allmarvellous

Everything is marvellous... Or maybe not...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 31
Celková čítanosť: 23689x
Priemerná čítanosť článkov: 764x

Autor blogu

Kategórie